Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

5ο Τεύχος του Περιοδικού i‐Teacher.gr

27‐10‐2012
Φίλοι εκπαιδευτικοί,
στη διεύθυνση: http://i‐teacher.gr , αναρτήθηκε το 5ο τεύχος του περιοδικού i‐Teacher.gr (τεύχος Νοεμβρίου 2012) . Διατίθεται δωρεάν (free download), κλικ εδώ:
http://i‐teacher.gr/files/5o_teyxos_i‐teacher_11_2012.pdf
Το i‐Teacher (ISSN 1792‐4146) είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.
i‐Teacher.gr
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 5ου ΤΕΥΧΟΥΣ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012)
Ψηφιακό σχολείο. H περίπτωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ψηφιακού σχολείου του
ΥΠΔΒΜΘ ……………………………………………………………………………………………………..………… Σελ. 8‐29
Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες σε προγράμματα ενός φορητού υπολογιστή ανά μαθητή και
τρόποι αντιμετώπισής τους ………………………………………………………………………..….….… Σελ. 30‐44
Σύγκριση της παρακίνησης προπτυχιακών φοιτητών από ένα παραδοσιακό πρόγραμμα βελ‐
τίωσης της ισορροπίας και από ένα βασισμένο στο Nintendo Wii‐Fit Plus πρόγραμμα ……
…………………………………………………………………………………………………………………………...... Σελ. 45‐57
Κριτική προσέγγιση της αρχαίας τραγωδίας μέσα από διαδικτυακές πηγές και βάσεις δεδο‐
μένων. Ανίχνευση των εξωκειμενικών, κοινωνικών και ιδεολογικών συνθηκών διαμόρφω‐
σης και πρόσληψης του πολιτισμικού φαινομένου ………………………………………........ Σελ. 58‐74
Ηλεκτρονικά λεξικά, σώματα κειμένων και διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη Δη‐
μοτική Εκπαίδευση …………………………………………………………………………………………..… Σελ. 75‐89
Η αξιολόγηση και η ανάλυση του περιεχομένου του εκπαιδευτικού λογισμικού «Ιστορία στο
διαδίκτυο (για την Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου)» ………………………..……………….…..……….. Σελ. 90‐102
Ο ρόλος της οπτικοποίησης στη μάθηση των γεωμετρικών στερεών ……..….……. Σελ. 103‐116
Απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ως προς τον παρεχόμενο βαθμό
ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε στη μαθησιακή διαδικασία, στο εγχειρίδιο Μαθηματικών της ΣΤ’
Δημοτικού …………………………………………………………………………….……………….…………. Σελ. 117‐134
Διδασκαλία των ιδιοτήτων των παραλληλογράμμων με την παιδαγωγική αξιοποίηση λογι‐
σμικών διερεύνησης & ανακάλυψης ……………………………………………………….…….… Σελ. 135‐146
Ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα, Σχολείο 2.0 & εκπαίδευση …………………………………… Σελ. 147‐160
Xρήση του Facebook από μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Βορείου
Αιγαίου ………………………………………………………………………………………………….………… Σελ. 161‐172
YouTube και εκπαίδευση ……………………………………………..…………………………..……… Σελ. 173‐188
Χρήση των ΤΠΕ από διευθυντικά στελέχη σχολικών μονάδων και εργασιακή ικανοποίηση
εκπαιδευτικών ……………………………………………………..…………………………………..……… Σελ. 189‐206
Καλλιέργεια της μουσικής δημιουργικότητας στην προσχολική ηλικία μέσα από το ψηφιακό
παιχνίδι ……………………….……………………………………………………………………………..…… Σελ. 207‐223
Σκέψου με την Τέχνη: Αξιοποίηση του προγράμματος «Artful Thinking» με τη συνδρομή των
ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο ………………………………………………………………………………….…… Σελ. 224‐234
Οι εννοιολογικοί χάρτες & η δημιουργική τους αξιοποίηση στο Νηπιαγωγείο … Σελ. 235‐247
Τα παιδιά του κόσμου. Πρόγραμμα διδασκαλίας στη γλώσσα και τη λογοτεχνία για την κα‐
ταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και της φτώχειας με τη χρήση των εργαλείων του
Web 2.0 ………………………………………………………………………………………………………….. Σελ. 248‐261
Παιχνίδι και φύλο στην εφηβεία. Η μέθοδος project στη γλωσσική διδασκαλία. Η συνεργα‐
σία των μαθημάτων της Νεοελληνικής Γλώσσας & της Πληροφορικής στη Γ΄ Γυμνασίου
………………………………………………………………………………………………………………….……... Σελ. 262‐272
Διδασκαλία και μάθηση σε ένα σύγχρονο παιδαγωγικό περιβάλλον με τη χρήση των Τ.Π.Ε
για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων ………………….………………………….………… Σελ. 273‐290
Η ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσω της αλληλεπίδρασης στο διαδίκτυο ….. Σελ. 291‐302
Δημιουργική γραφή & ΤΠΕ στο μάθημα της γερμανικής ναυτικής ορολογίας …. Σελ. 303‐312
ΤΠΕ & βιωματικές δράσεις σε ένα πρόγραμμα συνεργασίας σχολείων ………….… Σελ. 313‐326
Αξιολόγηση λογισμικού Θρησκευτικών Ε’ & Στ΄ Δημοτικού (Π.Ι.) ……………….…… Σελ. 327‐350
Η χρήση του WebQuest στη διδασκαλία της Ιστορίας‐ Μια διδακτική πρόταση
………………………………………………………………………………………………….……………………... Σελ. 351‐364
Βιοκλιματικό σπίτι: Μια διδακτική προσέγγιση με αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού για
την εξασφάλιση ενεργειακής οικονομίας ………………………………………………………… Σελ. 365‐381

Δεν υπάρχουν σχόλια: