Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

1η Ανακοίνωση 9ου Συνεδρίου ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ

1η Ανακοίνωση του Συνεδρίου
9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ ‐ «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
Πολυχώρος «Απόλλων» - Πειραιάς, 20 & 21 Οκτωβρίου 2012
Η Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση (επιστημονικός σύλλογος ‐ αρ. απ&# 972;φ. αναγν. Πρωτοδικείου Αθηνών: 629/2004 ‐ http://www.eeep.gr ) ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτ ικούς, για συμμετοχή με εργασίες τους στο 9ο Συνέδριο ΕΕ-ΕΠ‐ΔΤΠΕ ‐με τίτλο «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» ‐ και ημερομηνίες πραγματοποίησής του την 20ή & 21η Οκτωβρίου 2012, στον Πολυχώρο «Απόλλων» στον Πειραιά, με τα εξής:
1. Στόχοι του 9ου Συνεδρίου :
• Η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη
• Η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας κι εναλλακτικών προσεγγίσεων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
• Η ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας από εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται με εφαρμογές Τ.Π.Ε. στο χώρο δράσης τους.
• Ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος πάνω σε περιπτώσεις αξι-οποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, που θα αναδείξει σημεία θετικής αλλά και αρνητικής κριτικής, απ 41;ναντι σε μεθοδολογίες, εργαλεία και πρακτικές που ενσωματώνουν τις Τ.Π.Ε.
2. Ποιους αφορά :
• Εκπαιδευτικούς προδημοτικής, πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
• Εκπαιδευτικούς κάθε ειδικότητας, με διάθεση χρήσης των Τ.Π.Ε. στην τάξη
• Φοιτητές προπτυχιακούς & μεταπτυχιακούς καθώς και υποψήφιους διδάκτορες του πεδίου των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
• Επιστήμονες με ενδιαφέρον στον τομέα της αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
• Φίλους της εκπαίδευσης με ενδιαφέροντα στις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση
• Φορείς & εταιρείες προϊόντων και υπηρεσιών Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
3. Οι εργασίες που θα υποβληθούν για συμμετοχή, θα κριθούν από την Επιστημονική Επιτροπή (μελών Δ.Ε.Π. ελληνικών πανεπιστημίων).
4. Θεματολογία Συνεδρίου :
• Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και μάθηση, στην προδημοτική, πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
• Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διοικητική υποστήριξη της εκπαίδευσης.
• Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διδακτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
• Μελέτες και έρευνες, σχετικά με θέματα Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
• Εκπαιδευτικό λογισμικό
• Εκπαιδευτικό Διαδίκτυο (Εκπαιδευτικές πύλες, ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης και εφαρμογές e-Learning, συνεργατική μά&the ta;ηση, συνεργασίες σχολείων, μαθητών εκπαιδευτικών).
• Web 3.0, Blogs, Wikis & Εκπαίδευση
• Κοινωνικά δίκτυα κι εκπαίδευση (Social Νetworks & Social Media)
• Διαδικτυακά γνωστικά εργαλεία, σχολικές ιστοσελίδες: σχεδίαση δομής, περιεχομένου και εργαλείων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων
• Θέματα ασφάλειας του Διαδικτύου. Κοινωνικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις της χρήσης του διαδικτύου από τους νέους. Διαδίκτυο και παιδί
• Πνευματικά δικαιώματα και διαδίκτυο
• Χρήση του διαδικτύου στην επιμόρφωση κι εκπαίδευση από απόσταση.
• Άτυπη εκπαίδευση & Τ.Π.Ε.
• Εκπαιδευτική πολιτική & Τ.Π.Ε.
• Διαδραστικός πίνακας & διδασκαλία
• Ψηφιακή τάξη – φορητά εργαστήρια Η/Υ
• Μιντιακός γραμματισμός (Media Literacy)
5. Επιζητούμενες εργασίες :
• Εισηγήσεις.
• Σύντομες ανακοινώσεις.
• Αναρτήσεις αφίσας.
• Παρουσιάσεις εκπαιδευτικού λογισμικού.
6. Κρίσιμες ημερομηνίες :
• Ως την 1η Μαΐου 2012 : Υποβολή ολοκληρωμένων κειμένων εργασιών για α΄ κρίση.
• 20 & 21 Οκτωβρίου 2012 (Σαββατοκύριακο) : Διεξαγωγή του Συνεδρίου.
Λεπτομέρειες για τη διαδικασία υποβολής εργασίας, εγγραφής σύνεδρου, και άλλες πληροφορίες δίνονται αναλυτικά στο δικτυακό τόπο του συνεδρίου: http://synedrio9.com
Επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή : sec@synedrio9.com
Παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις :
α) Ανακοίνωση αποτελεσμάτων του 4ου διαδικτυακού εκπαιδευτικού διαγωνισμού ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ : "Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας".
β) Έκθεση προϊόντων κι υπηρεσιών εφαρμογών ΤΠΕ στην υπηρεσία της μάθησης
Αθήνα, 4 Ιανουαρίου 2012
Η Οργανωτική Επιτροπή του 9ου Συνεδρίου ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ - «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.»
http://synedrio9.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: