Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

[etwinning_letter] 06/12/2013: EYY etwinning - Ενημερωτικό Δελτίο

06/12/2013: EYY etwinning - Ενημερωτικό Δελτίο

Μεγάλη αύξηση εγγραφών!

Η Ελλάδα είναι από τις χώρες με τη μεγαλύτερη αύξηση στις εγγραφές. Μέχρι σήμερα 2300 νέοι εκπαιδευτικοί προστέθηκαν στην οικογένεια του eTwinning. Ένα μεγάλο μπράβο στους Έλληνες εκπαιδευτικούς.
2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
230 239 262 292 342 887 1020 1872 2300

eTwinning weeks 2013

Θερμά συγχαρητήρια για τις πολύ όμορφες δουλειές σας με θέμα: "Δημιουργώντας ένα τραγούδι για το eTwinning" αλλά και για τα likes στη σελίδα μας στο Facebook.

Όλα τα τραγούδια θα τα βρείτε στο vod.sch.gr στην κατηγορία etwinning, etwinning weeks 2013.
Ελπίζουμε και φέτος να έχετε ξεκινήσει τις συνεργασίες σας με παιδιά και εκπαιδευτικούς τόσο στην Ευρώπη όσο και στις νέες eTwinning Plus χώρες! Εμείς είμαστε στη διάθεση σας για να σας παρέχουμε κάθε δυνατή υποστήριξη και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε στέλνοντας σας κάποια μικρά αναμνηστικά δώρα.

Webinars


Έχουν ξεκινήσει τα νέα webinars με θέματα σχετικά με το περιβάλλον του Desktop και του Twinspace. Η συμμετοχή είναι μεγάλη. Για να ενημερώνεστε να πηγαίνετε στη διεύθυνση http://www.etwinning.gr/workshop/webmintools
Κάθε webinar καταγράφεται ηλεκτρονικά και μπορείτε να το παρακολουθήσετε οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή.

Ακολουθήστε μας


Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα Ενημερωτικά Δελτία στην διεύθυνση http://www.etwinning.gr/support/usefull/196 Διαγραφή από την λίστα παραληπτών

Η ελληνική Εθ� �ική Υπηρεσία Υποστήριξης (EYY) της δράσης eTwinning λειτουργεί από:
 
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση (ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν. Υπουργείο Παιδείας, δια βίου μάθησης και
Θρησκευμάτων Ι.Τ.Υ.Ε. ΕΥΥ eTwinning: http://www.etwinning.gr
e-mail ΕΥΥ:
τηλ: 801 11 38946 (etwin)
 
Σχεδιασμός και Υλοποίηση δικτυακού τόπου:
Ι.Τ.Υ.Ε. - Διεύθυνση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: